torsdag 19 november 2009

ROCKY BALBOA!!
Har bestämt mig nu att jag ska klä ut mig till Rocky på lördag, lite simpelt men men. Lutade åt Leon men hitta inte på nå Lennon-brills.

I morgon är det sista dagen på praktiken, jävligt skönt men gud vad jag kommer sakna alla underbara ungar!!!

Har precis varit ute och "invigt" körkortet med Fray. Kändes som att jag körde olovligt, inte fått in det riktigt. Slutar vid halv 3 imorrn sen drar jag och Malin till Uppsala och taggar inför lördagen. Längtar så olidligt! Hoppas alla klär ut sig :)

Fick komplettering på marjaäckelhemtentan! Alla jag pratat med från klassen har fått det. Flera stycken ska tydligen gå och klaga på henne (igen) på måndag, får se om man förstärker lite ;)

1 kommentar:

  1. härlig invigning :D va med och förstärk alltid kul att göra revolution mot satmaror ;)

    SvaraRadera