måndag 2 november 2009

Vad har hänt sen sist? Åkte till Sala efter delkursinfon och övningskörde i torsdags. Jag gjorde en perfekt fickparkering :D"Det där skulle vi ha filmat och haft i utbildningssyfte"
På kvällen åt jag och mamma räkmackor och kollade på Mammas pojkar Fredag läste jag lite kurslitteratur och på kvällen kom Petra och åt tacos med mig och mamma.
Sen blev det idol, lösgodis och vin. Checkade salas krogar efter det och hamnade i Runhällen på efterfest.

Petras mor hämtade oss på morgonen (och jag fick äntligen tillbaka mina efterlängtade högtalare). Åkte ner på stan för att "tjuväta" korv och hitta present till Elin som tog ungefär 2 timmar!! Spelade in sjukt roliga filmer då jag mimar och petra sjunger. Finns på petras facebook! Middag på Lindströms med Jannica och Helena. (bakadpotatismedskagenmmmmm) Gick till Elin och gav henne present. Stannade ungefär en halvtimme (jag var inte riktigt på samma nivå som fyllona ;) ) Tog sällskap med lill-helge till hotellet och mötte upp Jannica mfl. Kollade e-type och träffade roligt folk. Skjuts på ranglig cykel hem kl 2 med värkande fötter.

Söndag bjöds på massage på effect. Väldigt skönt! måste boka in en till tid. Åkte hem till Jannica och firade pappa på em. Delade på en familjepizza och busade med cazper. Han är nog världens sötaste treåring. Kommer springade nerför trappen när vi går. "Glömde puss och kram!" Plugg hela kvällen och true blood.

Gick upp kl 06.00 i morse. TRÖTT!!!! Seminarium 8-10. Nemas problemas. Promenad hem därefter. Har städat rummet lite precis. Ska plugga nu. Ikväll kommer Ellie, Daniel och Linus för filmkväll med Gudfadern. Vi tyckte att det var dags att se en av världens bästa filmer (tydligen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar