söndag 20 december 2009

glöm allt jag gjort av elakhet

15 julklappar inhandlade i fredags (tummen upp)
Även 1 par skor till mig själv (tummen ner för min plånbok)

På kvällen tog jag och Malin bussen till Rackis och psykologernas tentafest (kul att jag hänger med dom mer än min egen klass) . Beerfest och nostalgiska barnlåtar. "Tröttna" vid halv 11 och gick hem till Råttapan och kolla på Alien.

Lördag hade vi julavslutning i filmklubben. Tryckte choklad, popcorn, chips och dip och såg Ronja Rövardotter och Aliens.

Sitter i Sala för tillfället. Tog en tripp hit över natten. Följde med Malin och träna Agility i morse sen åkte jag till Jannica och fira lite jul med henne, tobbe, cazper, tim, stefan, camilla, amanda och aron. Fick en tröja, örhängen och hudkräm :) Jag och Tim ska få en bil i julklapp av pappa och stefan. (ojoj) Får se hur man ska lyckas ha råd med en bil i längden. Måste ansöka om studielån också. Suck! Men har klarat mig 1 år utan så det är rätt bra endå.

Har spelat poker med tim, mamma och mormor ikväll och fått höra att jag fått ärva mormors dubbelhaka (-or) Man tackar! Nu ska jag lägga mig i min säng och sussa gott. Bara två dagar kvar sen jullov. TJOHO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar