fredag 11 december 2009

Denna vecka har varit händelserik.
Måndag var jag ledig och det var så skönt. Var ner på stan med Jannica och åt räkbaguette och handlade lite julklappar. Skönt att man har handlat några nu iaf.
Tisdag hade vi föreläsning och Workshop a la hemkunskapslektion. Fick lära oss att laga/baka lite olika ekologiska rätter. Sallad, soppor, rödbetstzatsiki och morotsscones. Riktigt gott faktiskt :) På kvällen bestämde jag och Malin oss för att gå ut och röra på oss lite på Snerkis. Fastnade vid youtube innan som vanligt så vi fick betala inträde. Den här gången med Dia Psalma, Kristet utseende och Winnerbäck såklart. Träffade på en "vitmössa" och en "Karlsson på taket". Malin och Jonas körde hångeltävling. HAHA!! det var komiskt.

Onsdag hade vi ledigt igen men blev lite hemmaplugg endå. Hade tänkt plugga hela kvällen men just nu är det väldigt mycket Det blir aldrig som man tänkt sig , fick sms av olof om utgång så jag och daniel tog bussen till honom. Det var jag, linus, daniel, olof och två kompisar till han. Den ena kunde bara engelska så fick snacka engelska hela kvällen. Jag som är så dålig på det. Diskuterade mousewoman, big moma, F och diverse avvikelser i klasserna. kul! Club Polaroid på GH sen. Fick halvspringa ner för slottsbacken för att hinna innan det blev inträde. Vi kom 21.59 så vi hade tur :) Jag och daniel träffade två själsfrender som vi umgicks med resten av kvällen.

Torsdag var det miljöstudier med arbetslaget. Jag, Linda och Maria var på Gränby hela dagen och undersökte glass, åt stenugnsbakad pizza och drack 35 kronors te på Fairtrade cafet. Åkte med Larsson till Sala på kvällen.

I morse var jag iväg på lill-killen Cazpers luciatåg. Han va så söt i sin tomtedräkt <3 Hann svänga förbi mormor en sväng innan tåget gick. Roligaste tågresan på länge. Alla var förbannade pga platsbrist. En tant skällde ut konduktören, en gubbe snöt sig på toan så det eka i hela tåget och en rolig finsk tant gick in efter och kom ut i rasande fart med en äcklad min "Det är int trevligt där inn, måste hitta en annan toa". Linda och Maria hämtade mig och Karin på station och så hade vi PP-redovisning om glasstudien.
Nyligen hemkommen, måste verkligen ta tag i disken. Ser ut som att en bomb har slagit ner i vårat kök och Malin har lämnat mig ensam med nedslaget, hon är i stockholm. Jag tänkte ha en idolkväll med mig själv ikväll men överväger om jag ska vara med Linus och Rickard på deras På spåret, sällskapsspel , ölkväll isället.

Nej nu ska jag inte förpesta er mer med detta långa inlägg.

Fick äntligen prata med storskeden (petra) igen igår. Ibland har man inte bättre för sig. Berättade roliga scener ur Miss Marsch och sjöng.
"Suck my dick when I fuck your ass" Horsedick.MPEG
Fuck a white bitch .. neej, den var det iinte.
"fuck my dick when I suck your ass, ånej nu sjöng jag fel"

Horsedick.MPEG som gjort låten...

nu vet jag itne ens vad jag skriver så nu ska jag ta tag i disken.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar