söndag 6 december 2009

Cause they forgotten how to play

åh, den här helgen har varit såå bra <3
Åkte iväg mot hemligt mål i lördags med fotbollslaget. Vi hamnade på en bondgård i Östa där vi åt hemmalagad köttsoppa och julbröd, sen spelade vi boule. HAHA! När vi var klara på bondgården åkte vi till Idrottshallen där det blev ett träningspass som heter duga (fyfabian vilken dålig kondition man har) Har ont i hela min arma kropp idag!
*discodans (som vi fick användning för på silverbarens dansgolv)
*skivstångsträning
*styrka+core
Efter träningspasset blev det snabbdusch och fix sen iväg till Ängshöjden för middag och diverse lekar. Fick skjuts ner till hotellet framåt tolv där jag och AB mötte upp PBJ, inte mycket folk men kul hade vi endå. Mat på liljas efter det som för övrigt var tio miljoner år sen jag åt. Somnade med storskeden och soffliggarn efter snåltaxin hem. Vaknade vid 6 av världens duns (tim hade rivit ner duschdrapperi+stång)

- vad gör du?

- jag ska DUSCHA!

- Det ska du inte! klockan är 6 på morgonen?! Folk sover

Tim kommer upp och berättar att han hade vaknat med handduk runt sig och försvunna kalsonger. Jag berättar om duschdrapperincidenten. Han ser ut som ett frågetecken ? Dagens ungdomar alltså, dom ska inte behandla sig med alkohol..

Idag har jag och Jasmine besökt Salas gamla nedlagda industrier vid strå kalkbruk och fotat. Klättrade runt i fallfärdiga byggnader med kurrande duvor omkring oss och kröp in i en gammal verkstad med mystiska ting. Riktigt spännande faktiskt. Ny inspelningsplats för Saw? Lyckades ha sönder mina nya strumpbyxor när vi skulle klättra över stängslet. TYPISKT! Ska få bilderna sen, blev nog en del bra :)

Nu har hon åkt hem, hoppas det inte dröjer lika lång tid som vanligt innan vi ses igen. Har varit hemma hos Jannica och Cazper ikväll. Blivit undersökt som patient av lillkillen. Jag var tydligen mycket sjuk så fick en spruta och en skruv inhamrad i armen.

I morgon är jag ledig. Så skönt! Åker tillbaka till Uppsala imorgon kväll eller på tisdag. Ska kolla på Persuit of happyness med mor snart. Ska bli skönt att sova sen efter denna hektiska dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar