fredag 18 december 2009

åh, så otroligt skönt med sovmorgon idag. Denna vecka har det varit skola och tidiga mornar varje dag. Gått till skolan när det varit mörkt - kommit hem när det varit mörkt. Men jag känner mig ganska duktig att jag fått en timmes promenad om dagen :) I onsdags blev det 1 timme och 45 min. Vi hade workshop med "idrott". Pingisbrännboll, fångarna på fortet, promenad med stegräknare m.m. Setat med Linda och Maria och jobbat på projektarbetet varje dag också. Har haft otroligt roliga diskussioner.

I onsdags kom Ellie hit och bakade lussebullar med mig. Dom blev ganska bra faktiskt, dock lite torra. Lyssnade på julmusik och tände ljus :) mys! Igår hade vi föreläsning och workshop. Fick göra massa experiment, kändes som en oseriös högstadiekemilektion. Kom hem vid halv 6 igår då var det bara att äta sen iväg till Ellie på julknytis. 15 pers, 1 katt och 1 hund. Glögg, julmust, pepparkakor, saffransmuffins, lussebullar och kladdkaka. MUMS - men mätt blev man.

Kollade på 500 days of summer igår - riktigt mysig film. Nu ska jag äta frukost och väcka Malin. Vi ska ner till stan och handla lite julklappar och förhoppningsvis äta billig hamburgare (27kr!) på Orvars. Ikväll ska jag följa med på psykologernas tentafest på Rackarberget. Blir förmodligen utgång också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar