söndag 27 december 2009

Julhelgen

I onsdags var det den årliga julvakan på Norrmanska. Drog dit med Malin, Tim och Johan. Riktigt trevligt där faktiskt. Petra kom dit och suprisade mig så jag fick kramas lite också :) Julafton vaknade jag och hade fått en Tara tidning i julstrumpan. HAHAHA! Massa god julmat vid halv 2 sen kl 3 var det Kalle och hans vänner och som vanligt var alla för ivriga för att orka se klart allt. Gav upp vid Tjuren Ferdinand som jag som vanligt ska förstöra med onkel kånkel citat :) Fick massa fina julklappar bland annat fotoskrivare/skanner, limegrön radio, "Hur fan visste du det?"-spel, smink, örhängen, påslakan, halsband och benvärmare. Spelade tp och Hur fan visste du det sen. Stackars mormor jag fick frågan "Vad är fisting" och fick lov att förklara det. Jag var så trött så jag la mig och kollade på Sunes jul vid 9 och somnade nästan direkt.


Juldagen - Jag, Malin, Tim och Öhman drog hem till Cissi på förfest innan vi drog in till hotellet. Vissa blev väldigt fulla och skickade roliga sms: "Nej jag är asfull inne på tobiotommahi längst in rädda mig" och vissa snackade goja om att det var synd om nån som det inte alls var synd om. Väldigt komisk natt minsann.


Igår firade vi lite jul hos pappa. Vi diskuterade alldeles för stora frågor alldeles för länge. Typ finns det liv efter döden? Alkoholism, finns det fler världar? Finns det spöken? Vilken är den sanna religionen. you name it! Fick 1800 kr så nu har jag råd med träningskortet på Campus 1477 som ska öppna i nya skolan Blåsehus. Ska bli så skönt att komma igång med träning igen.


Nu ska jag fixa iordning mig lite för snart kommer Fryklunds för våran årliga julmiddag.


Bjuder på en bild från när jag och Jasmine var och fotade i gamla strå kalkbruk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar