måndag 28 december 2009

Imorgon beger jag mig till Uppsala några dagar för att ägna mig åt lite studier och självklart mellandagsrea :) Får se vad som händer på nyår. Stanna i Uppsala eller Sala? Det är en senare fråga. Ska bli riktigt kallt ute, typiskt att man varken har hela vinterskor eller varm vinterjacka. Idag har jag gått på långpromenad och kollat film. 2012 (riktigt bra med förutsägbar) och Carriers .



Det är vår Och varmt Och fullt med folk på stan Och jag har köpt nya solglasögon och gömt mig i dom hela dan Är du kvar? Där du var Jag har slutat gå förbi Det är nog bäst för båda om jag försöker låta bli Vem, lämnade vem? Vem, lämnade vem? Jag är inte över dig än Jag grät Och vi kysstes Fast jag borde ha bett dig å gå Och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå Det är ljust snart, jag vet Men än så känns det kallt Och gissa vad du glömde, den hänger runt min hals Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls Vem, lämnade vem? Vem, lämnade vem? Jag är inte över dig än Som en bekant Som hängt sig kvar För att allting har gått bra Nu vill du vara vän med mig men det vill inte jag. Det är vår Och varmt När du har hört vad jag har sagt Då är det du som går i solglasögon och saknar nån du aldrig haft Vem, lämnade vem? Vem, lämnade vem? Vem, lämnade vem? Jag är inte över dig än…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar