lördag 5 december 2009

HELG :D

Känner att jag var riktigt duktig i torsdags :) Skrev en seminariekomplettering på 2 sidor och skickade in. Skönt att allt är inskickat på den delkursen nu. Var ner en sväng på stan med Ellie och inhandlade en klänning till julgasken och ett par varma tights (mycket behövande). På kvällen tog vi en jogging tur runt Salabacke upp till Årsta. Blev överlycklig och rörd när jag fick ett telefonsamtal av Malin från Winnerbäcks konsert. Underbara människa <3
Fick höra i luren:
Dunkla rum
Varning för ras <3
Kom ihåg mig
Solen i ögonen
Elden <3
För dig
Elegi <3

Ett måste att se han snart!

Idag hade vi pr
ojekthandledning och möte om F. Mjölkpaketen var det komiskaste på länge. Åkte hem till Sala till 1 och mötte upp Jasmine och mamma på station. Sen gick jag och hämtade ut mitt körkort. Jippi!! :D Nu känns det verkligen att man har det där kortet. Även fast jag ser ut som en fet, drogad knarkare med hål i munnen och hakan på bilden. Har ätit tacos, glass och kollat på Idol ikväll. Fyfan vad världsbäst Erik var på Run to the Hills. Har vart fyllechaffis ikväll. Halt som tusan - körde ensam för första gången också. Det var mindre kul. Tur att jag har Jasmine som sällskap i bilen nu. Ska ut igen sen och hämta fyllona tror jag. Längtar tills imorrn. Fotbollsfest och fotbollsträning och hemliga "mål".

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
Med dig, med dig, med dig♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar