torsdag 3 december 2009

I måndags var det julstädning och lite julpyntning som stod på schemat. Nu känns det att julen börjar närma sig, kylan har också börjat krypa sig på. Fattas bara lite fin snö :) Sandy och Fredrika kom över och vi åt pepparkaka i olika former (hård, mjuk, deg) och skumtomtar och drack glögg. Julmys! Jag och Ellie begav oss till Fyrisfjärden vid 6 för att kolla på elitseriematch i Badminton. Anastasia i min klass var med, dom vann :) När jag kom hem beslutade jag mig för att följa med dom ut. Vi tog bussen ner på stan. Gick till Upplands och spelade TP med psykologstudenter sen en sväng på V-dala innan vi tog bussen hem igen. Tisdag bestod av 3 timmars filmvisning om hållbar utveckling + arbetslagsdiskussion. Läste lite kurslitteratur när jag kom hem och vid halv 10 tog jag och Malin bussen till Snerikes och mötte upp lite folk. Kom verkligen i rättan tid. Smockfullt med människor där. Onsdag - WOS samtal till Petra på morgonen. Hade väldigt soft seminarium sen, gruppdiskussion och filmvisning. Lärarförbundet var i skolan och bjöd på pepparkaka/lussebulle och glögg. Promenad hem i det härliga "vintervädret" sen. Jag och Malin lagade köttfärssås och spagetti och bakade pepparkakor. Filmklubbssammanträde på kvällningen med saft, popcorn, chips och pepparkakor. (ett tips - häll inte saft i ett glas där det har varit mjölk tidigare) Vi lyckades kolla på hela två filmer den här gången :) Braindead och Miss March. För övrigt är jag överlycklig. Fick svar på Marjas komplettering: Status vid denna tidpunkt: Färdig Kommentar: Hej,Tack Emma för läsningen igen. Nu har hänvisningarna kommit rätt på plats. Hoppas på att detta håller i sig nu i fortsättningen.Uppgiften är godkänd.Häls. Marja Nu har jag till och med fått lite pluggmotivation så ska försöka skriva sammanfattningen på seminariet jag missa förut sen blir det nog en promenad :) I morgon beger jag mig till Sala stad över helgen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar