onsdag 6 januari 2010

Att göra lista

- dammsuga

- torka golv

- diska

- laga mat

- plugga

- gå ut med sopor


JAG ORKAR INTE!!!


Helt slut efter idag. Röd dag betydde tydligen mycket folk. "Alla" ville ha startkablar och bilbatterin. Kallt ute eller? Stått i kassan typ hela dagen, börjar komma in i det allt mer nu. Det är svinigt kallt i lägenheten fast elementet står på max. Har 3 tröjor på mig men endå fryser jag.


Igår följde jag med Ellie, Chrille och hans kompisar till V-dala och åt världsagod nachotallrik med guacamole och spelade roliga spel. Ikväll kommer äntligen sambo hem. Tråkigt att vara själv här.


3 avklarade - 2 to go!




Nyårslöften

- Äta nyttigt

- Träna

- Prioritera skolan framför allt annat som är mycket roligare :/




Jag vill ha sommar och sol nu (att man aldrig är nöjd, på sommaren vill man ha vinter och snö och på vintern vill man ha sommar och sol)
En thailandsresa skulle inte sitta fel!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar