lördag 16 januari 2010

I morse satt jag och läste aftonbladet om katastrofen på Haiti. Det är så stort. Man fattar inte hur hemskt dem har det där nu. Man får sig en tankeställare om vad naturens krafter kan ställa till med. Jag tycker att alla som läser ska göra som jag sms:a AKUT till 72900 och skänk 50 kronor till röda korsets arbete där. (http://www.redcross.se/)

Sitter och poppar Friska viljor och taggar inför kvällen. Har varit och gymmat, spelat badminton och ätit på stan med Ellie idag. Herre min vad jag älskar Cupidos sallader. Lite för dyrt (80:- med dryck, studentpris) men huvaligen, pestopasta,gurka,sallad,tomat,räkor,kyckling,kronärtskockor,ägg och vitlökssås.

Igår blev det spel hos Filip med lite folk, skulle gå ut på Värmlands sen men där var det 90 minuters kö så vi gick till ÖG och där hade dom slutat släppa in folk så jag och MalinNr2 gick in på Kalas och dansa lite. Gratis inträde för studenter och bra dansmusik var ett plus men inte mer än så. Otrevliga vakter, personal och mysko människor, tacka vet jag nationer! Går man på nation pratar alla med alla och alla är jättetrevliga och roliga att dansa med, går man på ett ställe som Kalas eller BJ är det nästan enbart massa "drägg" som bara vill en sak. FII!





You’re
on your own
for a while.
You’ll decide,
for yourself,
what you want
- no-one else -
you’ll be free
to live again

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar