söndag 10 januari 2010

Har precis tryckt i mig min middag dvs persikohalvor och banan. Gott! Har lagat matlåda tills imorrn också. Blir dinkelpasta och nuggets. Ska jobba 07.00-15.00. Huvaligen! Jag är så duktig på att plugga verkligen. Kom igång ordentligt för ungefär 3 timmar sen. Har än så länge skrivit 4500 tecken. (ska bli 8000) så jag är på god väg i varje fall. Den var inte så svår som jag trodde, bara svårt att få in litteraturen. Men tyckte det var en mycket bättre ide med sovmorgon till 11.30 i morse och sen gå ner på stan med Malin och Fredrica för en fika och en sväng på H&M. Hittade gulliga örhängen och diadem.


Helgen har varit jättebra faktiskt. I fredags blev det en sån där spontan öl/spelkväll med lite randompersoner. Det var jag, malin, spante, filip, christian, jonas, jonsved, poja, saman och sahand. Spelade Hur fan visste du det, Med andra ord, Jag har aldrig, Sanning eller konsekvens, Pyramiden och Ölspelet. Jag har blivit snål. Köpte lättöl istället för folköl. (dom var 30 kronor billigare) HAHA! Höll på till 03.30 :)


Lördag blev det filmmys med Malin. Kollade på Changeling (KANONBRAFILM!) och åt grillade mackor med kalkon, mozarella och tomat och Sweeties (konstig grön frukt) till efterrätt.


Nej nu måste jag fortsätta plugga, fastnade i en konversation om krigsfilmer med Jonsved istället. Tänkt vad roligt allt annat än plugga kan vara ibland. Fastnade t.o.m framför Ulf Olssons blogg.


Jag vill ha en ny kamera. Bjuder på en gammal bild. Valborg 2008!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar