måndag 18 januari 2010

This boy's so spectacular

Blev en tripp till Sala igår, hälsade på Jannica och Cazper. Han har börjat med rollekar, så söt. Kollade på Blåsningen på kvällen med mor. Hade fått brev av mitt fadderbarn. Han hade ritat en liten teckning. Åkte ner på stan och hittade hela 5 böcker på biblioteket till mattedelen på nya kursen. Tummen upp för det. Mindre bra när jag skulle beställa nya linser, dom har tydligen slutat tillverka dom jag har nu så måste till optikern på fredag innan skolan och prova ut nya. Så onödigt 150:- bortkastat på tågresan. Undrar om jag måste betala för besöket också? Min plånbok mår inte så bra just nu.

Idag har jag gått på Step Up med Maria, Iris och Linda. Kul, svårt och jobbigt! Sen har jag haft tvättstuga till 22. Imorgon börjar allvaret igen. Språk och matematik i tidiga skolår A - alla som känner mig vet hur jag och Mr. Matematik fungerar tillsammans. Denna termin kommer bli en utmaning.

Det här är inte min bästa dag:
- ALLA Uppsala-Sala tåg var inställda så fick åka 1,20 min buss
- Mina kläder fastnade i centrifugen när jag tvätta
- Jag rev ner duschstången
- Kläderna torkade inte i tid (resultat: se bild nedan)









Tömde kameran, hittade en bild från mitt (miss)lyckade knäckbak i julas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar