onsdag 13 januari 2010

Hemmakväll ikväll , var helt slut när jag kom hem från jobbet idag. Somna och sov en timme direkt. Nu är jag lite piggare. Har precis ätit en hamburgare. Blir kolla lite Band of brothers ikväll. Igår tog jag och Ellie en promenad till Blåsen och gymmade lite. Malin var snäll och hämtade oss efteråt. Så skönt att äntligen ha kommit igång med träning igen efter flera månaders uppehåll. Ska bli kul att prova Afrodans nästa vecka. Efter viss tvekan följde jag med sambo till Rackarberget på förfest och sedan blev det discodans på snerkis (dock i nyktert tillstånd). Skulle ta bussen som gick 00.25 därifrån men den hade tydligen åkt 5 min för tidigt så vi fick lov att gå hem i kylan :( Var uppe med tuppen i morse och har jobbat till 15.00 idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar