söndag 3 januari 2010

Kl är 9 och jag sitter på tåget till Uppsala. Fullt med folk. Trött är jag också. Vaknade verkligen på fel sida i morse. Längtar nästan lite till skolan börjar igen och allt blir som vanligt. Men bara lite ;P Händer inte så väldans mycket just nu. Igår och idag har jag gjort några OK-kurser på datorn.
-Biluthyrning grunder
-Biluthyrning fortsättning
-Webrent
-Läkemedel
-OKQ8 kort

Var hem till Jannica igår och busa lite med Cazper också , finns det nån sötare 3-åring? Han lekte doktor på mig. Fick plåster på ögonen, näsan och munnen och blodtrycket tog han också minsann :) På kvällen kolla jag Robinson sen hade jag så tråkigt så drog hem till Tony med Simon och tog en öl, lyssna på musik, åt sigges och kollade Shrek 2.Gick sen hem i -20 grader i alldeles för lite kläder. (Mina ögonfransar frös till is av nån konstig anledning)

I morgon och på tisdag är det jobb som står på schemat i alla fall. Jag och Ellie ska försöka hinna med nån dag att köpa träningskort på nya Campus också .Är jättesugen på att börja träna. Bra grej!

Hemtenta, sammanfattning och projektarbete att fixa också. Som vanligt är jag ute i god tid :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar